گزيده احاديث حضرت زهرا(س)
مذهبی
سلام به وب من خوش آمدید.
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : سعید

* حبب الي من دنياکم ثلاث: تلاوة کتاب الله و انظر في وجه رسول و الانفاق في سبيل الله؛ (وقايع الايام خياباني، جلد صيام، ص295)
از دنياي شما سه چيز محبوب من است: 1-تلاوت قرآن 2-نگاه به چهره رسول خدا 3-انفاق در راه خدا
* خيارکم الينکم مناکبة و اکرمهم لنسائهم؛ (دلائل الامامه و کنزالعمال ، ج‌ 7، ص225)
بهترين شما کسي است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترين مردم کساني هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.
* قاريءُ الحديد، و اذا وقعت، و الرحمن، يدعي في السموات و الارض، ساکن الفردوس؛ (کنزالعمال ، ج‌ 1 ، ص582)
تلاوت کننده سوره حديد و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمين اهل بهشت خوانده مي شوند
* ان السعيد، کل السعيد، حق السعيد من أحب عليا في حياته و بعد موته؛ (مجمع‌ الزوائد علامه‌ هيثمي‌ ، ج‌ 9 ، ص‌ 132 )
همانا سعادتمند(به معناي) کامل و حقيقي کسي است که امام علي(ع) را در دوران زندگي و پس از مرگش دوست داشته باشد.
* من اصعد الي الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل اليه افضل مصلحته؛ (بحار الانوار ، ج 70، ص 249 )
کسي که عبادت هاي خالصانه خود را به سوي خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترين مصلحت را به سويش فرو خواهد فرستاد.
http://www.aviny.com/News/hadis/archive.aspx



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان